فرصت شغلی

به نام خدا 

سلام 

یک شرکت معتبر شیمیایی در سمنان برای همکاری نیاز به شیمیست دارد.

لیسانس یا فوق لیسانس مرد یا زن با هرگرایشی شانس دارند ظرفیت نیز بیش از یک نفر است. 

طالبین لطفا حداکثر تا آخر فروردین رزومه خود را به این جانب ارسال کنند. 

ممنون

نظرات 6 + ارسال نظر
شمسی یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام استاد
خوبید؟
برای این فرصت شغلی فردا هستید بیام؟

(فقط امیدوارم این یکی شیفت شب نداشته یاشه!!!)

سلام. بله. 5/9 تا 10 بیکارم سپس هستم ولی نیستم!

غلامی سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام استاد
وقت بخیر
سلامتید ان شا الله؟
استاد من کی میتونم خدمتتون برسم ؟

سلام. خدا را شکر. امروز- فردا- تاغروب. شنبه تا ظهر بک شنبه تا عصر.دوشنبه تا ظهر. ترجیخا بین کلاسها بیایید تا معطل نشوید. ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ب.ظ

خدمت میرسم
سپاسگزارم

سلام. لطفا در پیامها نامتان فراموش نشود. یک تیغه از دو خط دروغگویان به ظاهر کار نیز حساسند! یعنی با ننوشتن نام از ظاهرا دروغگویی با کلاه شرعی طفره می روند! لذا اکنون که هر دو تیغه در لانه های تاریکی خویش خزیده اند و مرد میدان نیستند (بر خلاف تمام لافها و خالی بندی ها-که افت دارد!) لذا لطفا قوانین صندوقچه را رعایت کنید.

غلامی پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ق.ظ

سلام استاد
عذر میخوام. پیام قبیل که در آن نوشته خدمت میرسم پیام من بود.
به روی دیده

سلام

استاد سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ق.ظ

به نام خدا
سلام
الآن درخواستها (۲۱ درخواست) را به مسوول مربوطه دادم. ان شاالله با شما برای مصاحبه تماس بگیرند. ذکر نکات زیر ضروری است:
شرکت و شما در انتخاب آزادید. هریک باید از حقوق خود دفاع کنید. یعنی هر شرطی دارید در مصاحبه بگویید. طبیعی است من نمی نوانم از حقوق شما دفاع کنم. لطفا چون مسیر شرکت کمی خطرناک است و نیز جاده باریک حتما با احتیاط و رعایت کلیه نکات ایمنی تردد کنید.
چون مهلت تمام است اگر بخواهید نام شرکت را می توانید بپرسید.

موفق باشید.
ممنون

محفوظ سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام استاد.
از راهنمایی های ارزشمندتان خیلی ممنونم .باورتان میشه که از سالهای پیش همیشه دوست داشتم نظر شما را نسبت به این موضوع بدانم .همیشه از خدا میخواستم ومیخواهم مسیر درست را خودش به من نشان بده .و نظرات شما نه فقط به عنوان استادی که همیشه قبولش داشتم بلکه به عنوان کسی که خدا هم دوستش داره برام مهم بود . تصمیمی که گرفتم اینه که بازم صبر کنم و .....حرفهاتون رو همه اش مرور میکنم ......
من اون راننده ای نیستم که فرمان ماشینش را میکنه و میاندازه دور. بلد هم نیستم نقش بازی کنم ...پس بهتره عاقلانه فکر کنم . ازتون ممنونم ومیخوام پدرانه برام دعا کنید....

سلام. که خداوند ان شاالله خودش شما را کمک کند. مسلما تصمیم به قاعده گرفته اید. ان شاالله اجر صابران را خواهید داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد